Operational Procurement Specialist Ref. No: 6719

Kingfisher plc is a home improvement company operating nearly 1,200 stores in 10 countries in Europe. We employ 77,000 people and nearly six million customers shop in our stores and online every week.

Kingfisher has recently opened a new Finance Shared Service Centre in Cracow. We are looking for experienced candidates for the above position.

Region:
Kraków, małopolskie


Requirements:

  • Bachelor`s degree

  • Min. 1 year of experience within procurement area
  • Excellent spoken & written English – C1
  • Customer focus, proactive and innovative mindset
  • Analytical skills with an ability to prepare various reports
  • Good MS Excel knowledge
  • Being able to work within tight operational deadlines and priorities
  • Good problem-solving skills and cooperation attitude
  • Working knowledge of SAP SRM would be an asset 

 

 

 


Responsibilities:

  • Deliver a high quality, professional day to day service, within agreed SLAs
  • Ensure compliance to Procurement policy and procedures
  • Process Purchase Requisitions and create Purchase Orders in SAP SRM
  • Verify purchase request compliance and correct buying channel chosen
  • Carry out spot buys by requesting supplier’s quotations, negotiate and prepare award decisions
  • Identify recurring spot buys to be added to catalogues
  • Identify savings opportunities
  • Provide support to Requestors both via email and phone
  • Prepare reports

 


We offer:

grade

Competitive benefit package (incl. sports card, private healthcare, life insurance)

home

Comfortable working environment

trending_up

Opportunity to participate in training and development programs

  • A fantastic opportunity to join freshly started new organization, where you can build your career together with the development of the company
  • The opportunity to develop your skills by working in a multi-national/ multi-cultural team
  • Possibility to work in a highly professional, stimulating and challenging work environment of European Company with great and long-term career prospective
  • Attractive office location in A class building within a 5-minute walk from public communication
  • Friendly and supportive company culture

 



Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE