Customer Services Manager Ref. No: 6961

The Danish Crown Group is a global meat processing company and among the largest in its field - the largest pork exporter in the world and a significant player in the European beef market. The company has above 130 years of tradition, operates globally and has approx. 25,000 employees.

Due to the company's growth Danish Crown is currently opening a new Global Business Center in Cracow.

If you want to contribute to new center's creation:

just apply!

Region:
Kraków, małopolskie


Responsibilities:

  • Manages the Service Desk team and activities, including the team leads
  • Acts as a further escalation point for the team leads
  • Ensures a high Customer focus
  • Reports to senior manager on any issue that could significantly impact the business
  • Takes overall responsibility for incident management and request fulfillment on the IT Service Desk
  • Ensures that staffing and skill levels are maintained throughout operational hours by managing shift staffing schedules, etc.
  • Day to day and people management of IT Service Desk employees
  • Acts as an escalation point where difficult or controversial calls are received
  • Produces statistics and management reports
  • Arranges staff training and awareness sessions
  • Assists Service Desk Analysts in providing first line support when workloads are high, or where additional experience is required
  • Participates in ITSM core process work and continuously gain and maintain knowledge about our existing and new processes
  • Participates in hand over from project to operation
  • Close cooperation with colleagues throughout Global IT


We offer:

  • Unique possibility to be a part of creating new center where you can build your career together with the company’s development
  • Possibility to develop in a global, international environment
  • Opportunity to take part in training programs
  • Benefits package
  • Friendly, dynamic and open company’s culture


We offer:

 

 



Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE