Customer Care Specialist with German Ref. No: 6964

Who is our Client?

The most dynamically developing BPO in Poland, awarded by Outsourcing Stars and CEE Awards.

It’s  the global business process provider operating in Europe, India and South Africa.

Its goal is simple: to help its wide range of public and private sector clients improve service to their customers.

Our Client has opened two business centres in Poland: in Kraków and Łódź hiring almost 900 employees.

 

Region:
Kraków, małopolskie


Requirements:

  • Fluent knowledge of German
  • Good command of English (min. B1/B2)
  • Experience of working with clients
  • Customer orientation with can-do approach
  • Open and positive attitude :) 
  • High ethical standards and orientation to detail
  • Independent and systematic approach to work
  • Flexibility in working hours as well as capability to multi-task 


Responsibilities:

  • As a Customer Care Specialist you will provide support for the company’s client – one of the global insurance leader
  • End-to-end process management
  • Being a first point of contact for customers and acting as a trusted advisor by providing necessary information
  • Building good relationships with customers and responding to theirs queries on a daily basis
  • Ensuring all service level agreements are met effectively and within standard times
  • Dealing with standard administration requests, collecting and verifying data, preparing documentation
  • Maintaining database by entering/searching/changing information, documentation processes in the internal company’s systems
  • Assiting in achieving the overall objectives of the department


We offer:

local_hospital

LuxMed medical healthcare

local_dining

Free Fruit Mondays

school

Access to free in-house English class

  • Great work atmosphere in a multicultural team
  • Rewarding job within a prospective multinational organization
  • Opportunities for further professional development (e.g. possibility to become one of the internal trainers)
  • True work-life balance (8-hour workday with a 30-minute lunch break included)
  • Integration events: basketball/volleyball team, skitouring, family picnic
  • Work place in the city centre at Lubicz 23 – about 2,500 paces from the main squar



Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE