HR Administration & Payroll Specialist Ref. No: 7012

Our Client, a big American corporation is one of the world's leading direct sales companies. It operates in more than 50 countries around the world offering a variety of products: health, beauty and home care.

Cracow's Business Service Center provides services in the fields of Finance, Customer Service, Marketing, IT and HR. 

Region:
Kraków, małopolskie


Requirements:

  • 2-3 years of professional experience in payroll and personnel administration
  • Working knowledge in area of labor law, special situations in Polish payroll, taxation and social security regulations
  • Accuracy, customer approach, confidentiality
  • University degree
  • Good English and Polish language required
  • Ability to work with MS Office tools
  • Advance knowledge of Excel would be an asset
  • Knowledge of Enova HR Payroll System would be an asset


Responsibilities:

  • Preparing and executing monthly payroll salary payments in payroll system
  • Maintaining time and attendance data to payroll system
  • Maintaining personnel files and other documents for legal purpose (Employment contracts, contract extension, Work certificates)
  • Administration of all employee benefits (e.g. Life insurance, Medical Care, Platform with benefits). Cooperation with Vendors of employee benefits
  • Prepare legally required and requested documents for employees (Employment contracts, certificates PIT, RMUA etc.)
  • Prepare payroll and payroll cost reports for Finance department
  • Preparing and maintaining HR statistics and reports
  • Social Security applications (DRA, RCA, RSA, ZUA, ZWUA, etc.), Monthly PFRON reports, GUS reports
  • Ongoing support for employees regarding HR/Payroll queries


We offer:

local_play

Numerous company events (family picnics, Christmas parties, Carnival balls, International and Product days)

verified_user

Life insurance

fitness_center

MyBenefit

local_hospital

Private medical care

  • International team environment
  • Employee training (induction training, language training, professional certification)
  • Free transport to the office 
  • Product discount


Rekrutację prowadzi:

Joanna Kot
Project Manager

phone +48 12 350 56 13


Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE