Przepraszamy, ta oferta pracy jest już nieaktualna !
Sorry, this job offer is no longer available !

Junior Cash Collector with German Ref. No: 7041

room

Region:
Kraków, małopolskie

attach_money

Salary:
Attractive bonus system

access_time

Working hours:
Flexible - work begins between 7:00 am and 10:00 am


Lufthansa Group Business Services (LGBS) acts as a high-performance center, supplying all part of the Group (400 subsidiaries and associated companies ) with new power. We make processes simpler, learner, quicker and, as a result, more efficient and successful in the long term.

Our core field is business administration (in the areas of Finance, Accounting, HR, Management Reporting, Procurement and IT), however we do not do it as usual. We make process dynamic. We operate with data and information that we filter and analysis. We identify potential, merger and optimize them and thus create substantial added value -  for our business partners – for entire Lufthansa Group. 

 

Together we can make a great difference.


What do you need to have?

  • Master/Bachelor degree or at least accomplished 3rd year of studies in economic disciplines
  • Good German and English skills (min. B2)
  • Knowledge of processes in the respective field (AR, Cash Collection, OtC) will be a strong plus
  • Experience in SSC/BPO environment will be an advantage
  • Diligent, independent and systematic approach to work
  • Strong interpersonal and communication skills
  • Analytical and conceptual mindset
  • Ability to be able make decision under time pressure
  • Flexibility and adaptability
  • Team player attitude
  • Customer service orientation


Your area of responsibilities will include:

  • Professional and pro-active day to day contact with customers (via phone and email) in order to ensure timely payments
  • Identifying of non-payment reasons and managing dunning process
  • Open items monitoring and classification
  • Ensuring customer’s master data in accounting system to be up-to-date
  • Preparing and sending documents or reports for customers and internal departments (e.g.: statement of accounts, balance confirmation, reconciliation files)
  • Performing the internal audits tasks according to internal control system
  • Providing high quality various reporting both standard and non-standard
  • Working closely with customers and internal departments and maintaining excellent customer’s satisfaction and working relationship
  • Completing in a timely manner all tasks determined by collection strategy and collection tool
  • Realization of tasks defined in yearly objectives and other tasks defined by supervisor and agreed SLA’s and KPI’s


What do we offer?

trending_up

Interesting and challenging projects that drives professional and personal development

accessibility

Work in a dynamic and creative environment

local_bar

Attractive benefits system (medical services, Multibenefit card, discounts for air tickets)

grade

Possibility to gain professional experience

school

Development of language competences (partial funding of language courses)



Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE