AP Team Leader Ref. No: 7063

room

Region:
Kraków, małopolskie

access_time

Working hours:
Flexible working hours (30 minutes lunch break included)

assignment

Terms of employment:
Contract of employment


Our client is an international insourcing center with a stable position on a market, providing complex finance and accounting services.


What do you need to have?

  • University Degree in Economy / Finance/Accounting or others
  • Wide professional experience in AP area
  • Previous experience in people management will be an asset (Senior specialists with wide expertise or Team Leader’s back-ups will be considered as well)
  • Very good command of English
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Very good analytical skills
  • Tableau knowledge will be an advantage
  • Multi-tasking ability and work with a diverse international team
  • Orientation towards  providing excellent customer service


Your area of responsibilities will include:

 As an Accounts Payable Team Leader you will be liable for global AP Help Desk processes.

 

  • Management of the team: delegating tasks, motivating and coaching, monitoring team performance
  • Working collaboratively with different finance departments to facilitate operational efficiencies in terms of timely invoice validation & query resolution
  • Daily management of operational activities to ensure quality delivery of services and comply business and finance standards and policies
  • Monitoring, interpreting and reporting team key performance indicators (KPI)
  • Supporting internal and external audit requirements in relation to AP processes
  • Ensuring continuous improvement of AP processes and procedures


What do we offer?

school

Training and broad development opportunities

local_play

Access to wellness facilities and integration events

local_parking

Parking space

local_hospital

Private medical & dental coverage, life insurance

grade

Strong team-oriented culture



Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE