Przepraszamy, ta oferta pracy jest już nieaktualna !
Sorry, this job offer is no longer available !

Students/Graduates with English Ref. No: 7081

Our Client is a global leader in providing  products and systems within healthcare and life sciences which is active in over 40 countries. The company is expanding rapidly and will double in size over the coming years.

The company’s SSC in Krakow provides mainly financial, customer service and HR services to the entities within the Client’s Group.

Region:
Kraków, małopolskie


Our requirements:

  • Fluent English
  • Flexibility to travel and take part in the transition process (knowledge transfer from other country outside Europe) 
  • Experience in Customer Service department will be an asset
  • Good knowledge of Microsoft Office (especially Excel) will be an asset
  • Strong interpersonal and communication skills
  • Attention to details and accuracy
  • Availability to work according to East Coast US time (14:00-22:00) 


Who are we looking for?

To newly established US & Canada Department we are looking for candidates willing to support further development of this department via taking part in transition process as well as helping to implement taken over processes in the receiving team.

This position will grow with time, as will the whole department – after transition period, the focus will shift to making the processes as efficient and simple as possible, to which all employees can greatly contribute. 

If you are interested in helping to build a new department within an existing SSC we invite you to read on!

 

 Main responsibilities: 

  • Processes transactions such as entering and processing client orders, managing client contracts
  • Responds to business inquiries – via e-mail and phone/Skype conversations
  • Contributes to creation and maintenance of process documentation
  • Cooperates with internal departments and the business
  • Identifies issues or risks and works with team members to resolve
  • Participates in processes improvement initiatives
  • Follows internal controls requirements and complies with company’s policies and procedures


What do we offer?

grade

Additional benefit package for working second shift (additional bonus, special funds for taxi and meals)

school

Professional trainings

trending_up

Opportunity for interesting development path

local_play

Open and friendly organizational culture

accessibility

Interesting and stable job in multinational company



Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE