Team Leader RtR Ref. No: 7088

Our Client is a global leader in providing  products and systems within healthcare and life sciences which is active in over 40 countries. The company is expanding rapidly and will double in size over the coming years. 

The company’s SSC in Krakow provides mainly financial, customer service and HR services to the entities within the Client’s Group.

Region:
Kraków, małopolskie


Requirements:

  • Advanced knowledge of Microsoft Office, (especially excel) and SAP as well as other accounting tools
  • Fluent English (written and oral) required
  • Relevant experience in a Shared Services or similar environment, preferably on Team Leader or Team Coordinator position
  • Proficiency in RtR accounting field
  • Excellent communication skills, ability to maintain professional business contacts
  • Flexibility to travel and take part in the transition process (knowledge transfer from other country outside Europe)
  • Very good Customer Service skills and strong customer driven focus.
  • Leadership skills
  • Flexible working hours


Responsibilities:

Who are we looking for? 

To newly established US & Canada Department we are looking for candidates willing to support further development of this department via taking part in transition process as well as helping to implement taken over processes in the receiving team.

This position will grow with time, as will the whole department – after transition period, the focus will shift to making the processes as efficient and simple as possible, to which all employees can greatly contribute. 

If you are interested in helping to build a new department within an existing SSC we invite you to read on!

  • Manage R2R operations for assigned team on a day-to-day basis to meet the decided objectives, targets and metrics
  • Coordinate daily work and customer availability of the team, taking into apart 2 shift work system and Client’s time zone,
  • Ensure that quality and operational excellence objectives and targets are fulfilled for the team
  • Ensure delivery according to customer and process requirements (SLA)
  • Ensure high level of accountancy service for Internal Clients
  • Delegating the targets to the team member through regular communication, planning and performance reviews (always with higher manager assistance)
  • Provide operational support to team members
  • Handle client communication and escalations
  • Monitor, interpret and report key performance indicators
  • Initiate and drive process improvement initiatives
  • Monitoring the competence development within the department


We offer:

  • Interesting assignment, with possibility to influence a lot of factors as the function is still under construction
  • Work in open environment within a well-rounded Management Team
  • Attractive package



Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE