Client Performance Operations Analyst Nr ref: 7178

 Our Client is IG – world's No.1 spread betting and CFD provider. The company has offices in 17 countries across five continents, serving over 125,000 active clients worldwide. IG opened its new branch (R&D Center) in Krakow in 2015 and is to hire around up to 250 IT, Digital Marketing and Business Development/ Customer Service and KYC/ Compliance Specialists for new projects and creating new products. It is highly innovative company with strong position on the market, working with new technologies in end-to-end Scrum methodology with best infrastructure and emerging technologies. 

Region:
Kraków, małopolskie


Requirements:

  • Previous experience of working in a commercial environment a would be of benefit
  • Previous experience of using Salesforce would be of benefit
  • Outstanding communication skills - ability to communicate well and vary style according to seniority of recipients
  • Exceptional organisation skills
  • Effective message/presentation delivery


Responsibilities:

  • Lead projects to drive revenue in line with our Group growth levers by identifying and remedying Client-Facing/Commercial inefficiency and seizing Commercial opportunity
  • Lead operational training and managing communication/building relationships with the Region Heads, Country Heads, Client-Facing Team Managers and Representatives
  • Drive Client-Facing future vision by identifying process change/future technology through attendance at relevant conferences and external company visits
  • Setup and lead Client-Facing feedback loops on current tech, process, marketing strategy and future vision
  • Working with the Client Performance Intelligence Team to ensure insights are gained and acted upon from the reporting suite on Client-Facing Teams
  • Help to ensure that, globally, Client-Facing teams are adhering to systems best-practise, providing support and guidance when required (and working closely with the Performance and Development Consultant to implement).


We offer:

grade

Social Package

school

Trainings and possibility of professional development

local_hospital

Medical Care

  • The opportunity to develop your skills by working in a multi-national/ multi-cultural team
  • Competitive benefit package (incl. Benefit Systems, private healthcare, life insurance)
  • Possibility to work in a highly professional, stimulating and challenging work environment
  • Opportunity to participate in training and development programs
  • Friendly and supportive company culture



Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE