PTP Business Solution Expert Ref. No: 7184

For our client, Shared Service Center with a stable position on a Cracow’s market, we are looking for a whole new team dedicated to a transformation project – roles of different levels of complexity and seniority.

Region:
Kraków, małopolskie


Requirements:

  • 3+ years of experience in the process design/process management/process modelling, preferably within the PTP process area
  • Knowledge of process improvement techniques
  • Background in operational duties in finance/accounting area
  • Experience of working with or implementing finance technologies such as SAP
  • Experience in work in diverse teams within a multi-national environment
  • Fluency in English
  • Appetite and aptitude to learn
  • Exceptional active listening and communication skills
  • Flexibility, proactivity and be an energetic team player
  • Ability to constructively contribute to the decision making process
  • Availability for business trips (around 25%)


Responsibilities:

As a PtP Business Solution Expert you have an important role to ensure that the designed solution is fit for purpose and that design is reflecting the requirements of global finance standards and strategic outcomes.

 

You will be responsible to:

  • Run and test PTP process design involving a range of stakeholders to develop the solution
  • Document the agreed design for PTP processes using program templates (capturing processes, system configuration, data, controls, KPIs and the future split of roles and responsibilities required to run the new processes)
  • Design and document the system requirements with support from dedicated SAP technical analysts
  • Design and deliver training, overseeing development of Standard Operating Procedures and supporting other transition tasks as required
  • Build relationships with operating companies and SSC to create engagement, improve the design and enable understanding of the solution to the users


We offer:

grade

Key role in company’s process transformation

local_hospital

Medical healthcare package

verified_user

Life insurance

fitness_center

Sport & health activities

local_bar

Cafeteria package



Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE