Przepraszamy, ta oferta pracy jest już nieaktualna !
Sorry, this job offer is no longer available !

Process Manager PTP Ref. No: 7249

For our client, Shared Service Center with a stable position on a Cracow’s market, we are looking for a following role.

Region:
Kraków, małopolskie


Requirements:

  • Min. 5 years of experience in Finance/Accounting (including PTP processes)
  • Min. 3 years of experience in senior people leader job as managing teams+ 50FTE’s
  • Proven successful track in management (process, people, function)
  • SAP knowledge
  • Fluent English, additional European language is a plus
  • Excellent communication and presentation skills
  • Ability to develop and implement strategic plan for the whole function
  • Strong drive and ownership to deliver best in class services
  • Ability to manage challenging stakeholder relationships in dynamic and complex process environment
  • CIMA, ACCA or adequate certification as an asset


Responsibilities:

  • Implementing the functional strategic plan by setting operational strategy and team’s objectives
  • Primary ownership for service delivery as per the agreed volumes and quality including the outsourced team in India part of the processes
  • Assessing and mitigating operational risk and acting as escalation point for Managers & Team Leaders to drive issue resolution
  • Developing strategic partnership with key stakeholders
  • Building internal control mind-set and ensuring controls are designed and executed effectively
  • Function’s budget planning and proactively controlling actual costs vs. budget
  • Building Continuous Process Improvement mind-set
  • Role model in terms of leadership expectations and company values
  • Securing effective team structure
  • Recruiting and developing talents for leadership roles
  • Reviewing performance regularly; providing ongoing feedback to teams and individuals
  • Developing best people in the pipeline, providing coaching and mentoring
  • Cascading information effectively and acting as a connector to Management for Employees


We offer:

accessibility

Great atmosphere

local_hospital

Medical healthcare package

verified_user

Life insurance

fitness_center

Sport&health activities

local_bar

Cafeteria package



Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE