Business Process Expert (Receiving/Mobile Data Entry Scanning) Ref. No: 7256

On behalf of our Client, international company located in Gdańsk, we are looking for experienced and motivated individual for the position of: Business Process Expert (Receiving/Mobile Data Entry Scanning).

Region:
Gdańsk, pomorskie


Requirements:

  • Bachelor of Science Degree or 8+ years of relevant experience
  • Professional User in SAP MM Module with 5+ years experience in manufacturing industry.  Deep business process knowledge in Master data and Material Management
  • Competent Skilled User in SAP PP (Production Planning) and QM (Quality Management) Module
  • 3 + years of experience in Supply Chain Management of suppliers


Responsibilities:

The Business Process Expert for Receiving and MDE will design, develop, implement and drive continuous improvements of the standardized business capabilities needed to successful execute the Receiving Process including the utilization of the Mobile Data Entry Scanning. The Business Process Ownership starts with the receipt of the material and the inbound delivery document if applicable.  The process ownership contains interfaces inbound and outbound of the SAP system including quality data information that is verified at receiving.  The key system is SAP (MM Module), and the  BPE works closely together with Supply Chain Management Team (Purchasing), Supplier EDI Team, Accounts Payable Team and the Key Users in the plant. The BPE is responsible for the development of Key Process Indicators (KPI).

  • Collaborate with Key Users in the Plant, other Business Process Experts, and IT groups to develop Business Process ownership for Receiving Process  reporting and Key Process Indicators (KPI) and improved process and reporting tools
  • Execute capability maturity assessment, translate these into business requirements and prioritize
  • In case of global or regional special projects, the BPE will be a main participant in the project team
  • Collaborate in business transformations to provide expert support in diagnosis of processes within area of expertise
  • Being a change agent by clarifying the linking impact of the new solutions and ways of working including the IT, data, people, process solutions
  • Continuously monitor process performance, analytics and identify opportunities for improvement and collect and review process change and improvement proposals from the organization, bring forward relevant change proposals to the BPOs, support local improvements where necessary
  • The position may be required to travel up to 50% of their time.  Frequent visits to facilities globally will be required

 



Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE