Training Coordinator with English and Spanish Ref. No: 7263

Our Client is a global leader in providing products and systems within healthcare and life sciences which is active in over 40 countries. The company’s SSC in Krakow provides mainly financial, customer service and HR services to the entities within the Client’s Group.


To newly established global Training Coordination team, we are looking for candidates willing to support the process of knowledge transition as well as implementation of training content management, development as well as training delivery in a new model.


If you are interested in helping to build a new department within an existing SSC we invite you to read on !

Region:
Kraków, małopolskie


Requirements:

Three areas:

Coordination and administration of content development & management

Coordination and administration of training delivery 

Support development & users in Learning Management System (LMS)


  • Learning Management System (LMS) administration and class administration in LMS
  • Coordination of the content approval process
  • Coordination of local adaptations of the training material (e.g. translations)
  • Coordination of trainers, participants, facilities, equipment and other resources
  • Monitor training related pre- and post-work
  • Continuously follow up on certification and recertification activities for customer facing staff to ensure compliance
  • First line LMS support for learners, trainers, managers and various Academy roles
  • Act as LMS trainer for the various roles when required
  • Manage requests from External Partners for LMS access
  • Take part in development & testing of new functionality in LMS


You are a perfect candidate if you have:

  • Readiness to perform work for North American/Latin American business, covering shift of 2pm until 10 pm CET
  • Fluency in English written and spoken is a must
  • Additionally, working knowledge of Spanish would be a strong advantage
  • Previous experience of minimum 18 months from training operations or administration
  • Proven coordination and project management skills
  • Experience & skills in contemporary learning management systems would be a plus
  • Academic degree (education, administration or similar) would be an advantage
  • Excellent communication skills


We offer:

accessibility

Very attractive working conditions

card_travel

Interesting and stable job in multinational company

beach_access

Open and friendly organizational culture

grade

Benefit package

trending_up

Professional trainings



Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE