Product Owner (Intercompany tooling) Ref. No: 7284

For our client, Shared Service Center with a stable position on a Cracow’s market, we are looking for a whole new team dedicated to a transformation project – roles of different levels of complexity and seniority.

 

Region:
Kraków, małopolskie


Requirements:

  • Experience in working within an Agile environment (as Product Owner is a plus)
  • Experience in using Agile, Design Thinking approach and available resources to enhance the quality of project deliverables and outcomes
  • Excellent communication and writing skills in English
  • Ability to effectively engage stakeholders within the business
  • Ability to explain, strategize and present the vision on the end solution to the stakeholders
  • Finance / Intercompany knowledge is a plus


Responsibilities:

You will have an important role in facilitating the design and build for the Intercompany tooling, guarding the business requirements and acting as linking pin between the IT development team and the project manager. 

 

Your key responsibilities:

  • Defining the goals, vision and product roadmap for the Intercompany tooling
  • Managing the product backlog for the Intercompany tooling
  • Translating the business needs into product requirements and weighing priorities according to the needs and objectives of stakeholders
  • Supporting the Project Management and project team in the Agile ways of Working, and participating in all scrum events (e.g. daily scrum, sprint review, retrospectives)
  • Challenging and sparing on project management level, and acting as linking pin between the IT development team and the project manager
  •  Delivering the MVP Tooling (development + pilot support)


We offer:

grade

Being part of one of the most ambitious transformations ever undertaken within the company

local_hospital

Medical healthcare package

verified_user

Life insurance

fitness_center

Sport & health activities

local_bar

Cafeteria package



Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE