Przepraszamy, ta oferta pracy jest już nieaktualna !
Sorry, this job offer is no longer available !

Global Process & Control Improvement Manager Ref. No: 7316

For our client, Shared Service Center with a stable position on a Cracow’s market, we are looking for Candidates interested in the position of: Global Process & Control Improvement Manager.

 

Region:
Kraków, małopolskie


You are The Candidate if:

  • You have extensive working knowledge and understanding of risk management, internal controls, process management, audit, fraud management and compliance
  • You have experience in assessing process and info flows, performing cost/benefit analyses, tracking results, and developing and implementing business oriented recommendation
  • You have10+ years of work experience in an international environment, dealing with senior stakeholders and with a strong track record in delivering challenging projects and driving change
  • You have experience and proven success in managing and developing cross-functional teams of senior professionals
  • You have proven experience in developing and leading internal controls reviews and/ or audit assignments
  • You have strong communication and influencing skills
  • You have excellent written and spoken English and the ability to draft high quality communications directed to senior Global stakeholders (e-mails and PowerPoint)
  • You have high concern and attention for quality, accuracy and data


Your responsibilities would include:

Controls Monitoring

  • To monitor and test control efficiencies and drive the implementation of remediating actions
  • Ensures the effectiveness of controls is monitored and/or frequently tested

Process & Control Management

  • To ensure business processes and controls are appropriately designed, constructed, implemented and maintained
  • Drives jointly with Local Management the design and documentation of business process & controls applying the global process design and management methodology 

Continous Process Improvement (CPI)

  • To embed a process Improvement culture, drive process and control improvement and realise benefits
  • Supports the continuous process improvement agenda of P&CI actively

Risk Management 

  • To lead the process of Risk Identification, Assessment and Response and monitor existing and emerging risks
  • Drives implementation of the comprehensive Risk Management framework
  • Identifies relevant risks for the business with analysis, measurement and risk evaluation

Compliance

  • To ensure that processes and controls are designed, implemented and operating in line with relevant policies, procedures and rules
  • P&CI is informed about policy changes and assesses an impact on existing control framework

Fraud Management

  • To improve fraud prevention and detection and support fraud investigation when required
  • Raises fraud awareness through promoting the Speak up procedures and trainings
  • Discussed and supports incident assessment, following the Anti-Fraud Procedure
  • Supports fraud investigation when requested by global or local teams

Assurance

  • To support Global and external Audit to efficiently plan and execute audits and to drive closure of audit findings
  • Works with Global Audit to ensure a consistent and efficient audit plan is adopted
  • Defines and executes remediation plans in agreement with Management


We offer:

  • Interesting and stable job in multinational company
  • Friendly work environment
  • Open and friendly organizational culture
  • Opportunity for interesting development
  • Participation in local projects
  • Benefit package
  • Professional trainings


Rekrutację prowadzi:

Justyna Drabik
Senior Project Manager

phone +48 12 350 56 22


Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE